zaterdag 11 januari 2014

Vroeg in de benen

Goedemorgen..Nou ja voor ons gevoel is het al middag.
Ons vrouwtje had het weer op der heupen..
Die zot liep hier om 7 uur al door de woonkamer te huppelen.
Volgens mij hadden we weekend toch..Moeten we dan niet uitslapen of zo..
Het eerste half uur hebben we haar ook compleet genegeerd..veel te vroeg.
Toen we ff naar buiten gingen om te plassen hadden we onze nachtkijker nog nodig
zo donker was het.. Eerst slaapt ze weken uit en nu ineens moet ze de vroege vogel uithangen.
Uiteindelijk werden we in de auto gedaan..
Het was nog steeds niet licht hoor.. volgens mij sliep het hele dorp nog.
Maar als vrouwtje wil dat we meegaan dan gaan we toch gezellig mee..
We gingen naar het bos..
Daar aangekomen was het muisstil..halen ze het bos hier weg na 9 uur of zo..
Dat we hier zo achterlijk vroeg zijn?
Uiteindelijk kwamen we wel opgang en hebben we ons prima vermaakt
Zelfs aan de foto's is nog te zien dat het nog een beetje schemerde


WAAR IS IEDEREEN

TIKKIE BEWOGEN

HEY ESKA

PFF DAN NIET

IK ZIE ECHT NIEMAND

ZO IK BEN WAKKER

NOU JA BIJNA

IK HOOR ALLEEN MAAR VOGELTJES


KOM ES...SPELEN

WAT ZIE JE

IK ZIE NIKS

LUCKY SHOT..STA STIL

ZO EN WEER GAAN




ZO FF LEKKER DRINKEN UIT EEN GORE PLAS..HEERLIJK

GAAN WE NAAR HUIS? WIL NAAR BED!!

IK NIET HOOR..

De terug weg duurde iets langer..
De bus sloeg onderweg en wilde niet meer verder.
De man van de wegenwacht heeft ons weer op weg geholpen
we hebben die man wel ff een echte leo groet gegeven toen hij in de bus zat.
woe gaat onze tourbus voor controlle naar de garage
waarschijnlijk is de vlotter kapot..
dus ze moet de Tank ff volhouden..anders stuitert ze dadelijk 
weer over de weg.
Zo wij gaan nu genieten van ons eitje en broodje 
en daarna ff verder slapen

Lebber van Stuiter & Eska

Geen opmerkingen: