zondag 5 januari 2014

Stuitercursus voor kleine Louis

Gisteren een hele gezellig dag gehad bij kleine Louis. Hij is een zoon van Dalton x Lizz.
Ik heb die kleine jongen even laten zien hoe je een echt stuiter bent , en ik denk zo missie geslaagd.
Na de wandeling werden we afgespoeld in de douche en dat vond ik best lekker..
Eska vond het ook gezellig maar die deed niet zo zot als wij..die moest de volwassene uithangen
Wel kreeg Eska het voor elkaar om koekjes te krijgen, daar waren wij ook blij mee..
hier onder zien jullie de foto's van de stuiter cursus voor kleine louis

Wat doen die daar?

die stuiter is echt gek


Stuiter en neefje louis

is dat familie van mij?

maken dat ik weg kom

ik ben ook een beetje gek

ouis is dol op greppels..net als papa was

lekker plasje


ik hou die idioot in de gaten

o nee daar is hij weer

kom kleintje

o nee

ga je pakken

gefopt

waar kom jij nu weer vandaan

ik hou je in de gaten gekke stuiter

yoehoeee

waar ben je

ga jij lekker met die kleine stuiteren


ik doe niks

hoe doe ik het?


ben ik al geslaagd

lekker plasje

whaaaaa

doei

ja heb je bijna

wat een stel gekken daar

lalalala

samen pootje baden

wat zijn we lief he


schiet eens op

ja nog een plas gevonden

kom we moeten naar huis

We hebben geweldige genoten
en nu liggen we voor pampus

Berepoot Stuiter en Eska

Geen opmerkingen: