maandag 4 februari 2013

Happy birthday 1 jaar H-nest

Hallo allemaal

Als eerste willen wel mijn broertjes en zusjes een geweldige verjaardag toewensen
ik logeer lekker in op mijn geboorteplaats bij de andere angels.
ik ben nog steeds zo gek als een deur.
ik vermaak me hier prima, lekker spelen met me papa en bolke.
En lekker op het stand scheuren...Heerlijk!!
oom Dalton en ik lijken nog al op elkaar qua gedrag dus we weten niet goed wat we met elkaar moeten.
We ook kunnen lekker mopperen tegen elkaar en heb de zelfde blaf als hem
Ook heb ik lekker in de sneeuw gespeeld hier...echt geweldig dat spul.
En iedereen die binnen komt daar wil ik mee knuffelen.
Dat jullie allemaal een heel leuke leo verjaardag hebben
Berepoot van jullie broer ASRAN


zo slaapt me papa ook!!

En zo slaapt me oom Dalton





Geen opmerkingen: