zondag 2 december 2012

Niet volgens dokters voorschrift

De lijst van de dokter voor Eska was:
- rustig aan doen
- beginnen met kleine beetjes voedsel
Waarom eigenlijk???

Die man weet zeker niet dat ik familie ben van de stuiterballen familie..
Rustig aan doen...hahahaha..Ik stuiter al weer lekker in het rond hoor..
Spring over de bank, scheur door de tuin..Hoezo rustig aan doen..Ik weet van niks .. Ik kan niet lezen..
En kleine beetjes voedsel..Hoezo..ik neem geen genoegen met kleine hapjes hoor..Dan was ik wel muis geworden en geen leo !!
Ik vermaak me prima en loop rond alsof er niks aan de hand is..
En blijf ook netjes van mijn hechtingen af..Dus mijn paars gewaad heb ik alleen nog s'nachts aan..
Zo loop ik gelukkig niet meer zo voor schut in de buurt en in me tuin!!


Ons vrouwtje was lekker aan het klussen van het weekend, Dus wij moesten daar natuurlijk NIET bij helpen. Wij hadden weekend !!
Ze was telkens van alles kwijt, Maar wij wisten van niks..Meestal vond ze het terug onder ons grote beren lichaam..Tja dan moet ze het maar niet daar neerleggen waar wij net willen liggen..

Ook stond ze gigantisch in de weg met der trap. We konden er amper langs..Waar wij moesten zijn daar stond zij weer met der trap, of ze was aan het rammen met een hamer..Tjonge jonge..daar ging onze zondag rust..was ze eindelijk klaar met dat geram..begon ze weer met der schroef machine..
Hoe hard we ook mopperde met zijn drieeën, Het hielp niks..ze ging gewoon door..
Als ze  volgend weekend weer zo'n bevlieging krijg, 
denk dat wij dan er voor gaan zorgen dat ze nergens bij kan..
Dat moet best lukken met zijn drieeën...

Ook tijdens de lunch mochten we al niet helpen met het op eten van der lunch...En de broodjes waren voordat ons vrouwtje ze op had te heet om uit de oven te jatten..


Ze is nu gestopt..en we moeten toegeven ..dat het er best goed uitziet..
we hebben ons vrouwtje vaak horen mopperen dat alles zo scheef is in huis..
Tja dan moet je ook maar niet een huisje uit 1900 op willen knappen..
Wij verbouwen huisjes alleen maar!!!

zo wij gaan nu lekker genieten van onze rust
Berepoot van Bieke, Eska en Dalton




Geen opmerkingen: