donderdag 29 november 2012

Eska haar beklag

Eerst zet me vrouwtje me op rantsoen vanaf gisteren avond 18:00, mocht alleen nog maar drinken.
Mocht niet eens een lekker kruidnootje jatten bij der..ik dacht nog..vreetmuil alles voor bassie..
zelfs vanmorgen kreeg ik niet eens een lekker koekje toen we de auto in vlogen..krijg ik altijd!!
dacht nog..nou de crisis is wel erg toegeslagen bij me vrouwtje..

dan brengt ze met naar de kliniek en word ik in slaap gebracht en word ik wakker als BAMBI !!
nou vond het nou niet echt een verbetering..ik deed het prima voor die tijd..ik had toen gewoon controle over mijn pootjes en mijn lijf...nu totaal niet..
mijn kop voelde alsof ik net een fles wodka leeg had gezopen..

kom ik eindelijk weer een beetje terug bij mijn positieve..zie de wereld weer een stuk helderder..
denkt mijn vrouwtje dat het carnaval is geloof ik...trekt die zot mij een of ander paars gewaad aan..
lijk wel de honden jomanda nu, loop echt compleet voor schut..
volgens mij hebben ze vanmorgen de verkeerde nalaten kijken..denk dat ik morgen maar terug ga ..
maar dan met mijn VROUWTJE!!

Dacht ze vanavond ook nog dat ik doof was..ik hoorde echt die voer bakken wel hoor..
Dus ik stond vooraan van kom op met dat eten...bleef der net zo lang aankijken tot ik wat kreeg..
was niet volgens dokters voorschriften..mare had honger..mijn goddelijke lichaam had al 24 uur geen voer meer gehad...als ik zo wil blijven moet ik goed voor mezelf zorgen toch???

wachten op sinterklaas, 
ff vragen of hij wat verstand in de schoen van mijn vrouwtje kan doen..
Dit kan toch niet!!!

2 opmerkingen:

elianne zei

wahaaaaaaaaaaaaaaaa.......
leuk hoor

bruno zei

Nou, staat je goed hoor Eska.
Een mooi beschermjasje
Beterschap en laat je maar lekker verwennen.
knuffel Bruno