zondag 20 februari 2011

FEESTELIJK WEEKEND

Na dat we ons baasje feestelijk begroet te hebben was het tijd voor onze weekselijkse uitje met onze bullen vrienden naar het bos.




Nadat wij uit gespeeld waren zijn we naar poortvliet gegaan.
Daar konden we bijkomen van ons uitje.. Ons baasje ging samen met der moeder op pad..
Wij wisten niet waarheen...Vertellen ons nooit wat..
Eindelijk na een paar uur kwamen ze eindelijk weer terug..En ze hadden eindelijk dat mee genomen waar we de afgelopen weken de geur van geroken hadden..
Het was "BOLKE"


Zij gaat bij the gardian angel wonen
dus die zullen wij geregeld gaan zien.
Bolke hebben we met zijn alle eens goed onderzocht.
Ik pauchan vond het wel een leuk speeltje...Maar daar was ze nog niet voor bedoeld.
Ik moet zachtjes doen en wachten tot ze wat groter is voordat ik der een van mijn berepoten geef..
Dalton moet nog aan dat kleine dame wennen.
De rest vond het verder wel prima.
Noeska en mollie gingen er bij liggen
Flame was weer blij..
Nog een dame in zijn roedel
En vandaag heeft onze baas nog wat nieuwe foto's van ons dalton en pauchan gemaakt.
want wij zijn nog zoveel aan het veranderen.
Dat moet ze wel bijhouden  

Pauchan 16 maanden

Dalton ruim 21/2 jaar

De rest van de foto's staan op onze site.
bere poot van ons...

1 opmerking:

Fedor zei

Jeetje broer, jij veranderd ook met de dag! Wordt tijd dat de wandeling plaats gaat vinden. Kan ik eens kijken hoeveel ik nog op je lijk!

Poot Fedor