zondag 3 maart 2013

Date opgespoord..

zo de karaokebar was alweer vroeg open vanmorgen, gelukkig was er geen drank aanwezig anders was de rit zeker niet uit te houden..Lag ik lekker te slapen achterin in de auto en probeerde wat er voorin gebeurde maar te negeren..hoor ik opeens een geblèr van it wasn't me van voor komen..en niet 1 keer maar meerdere keren dus toen ben ik even gaan kijken..nou het was me vrouwtje wel hoor..ze kan dan wel in het Engels gaan beginnen maar heb vorige week mijn Engels met me dinntje weer opgehaald. maar dat geblèr herken ik uit duizenden ..even later hoorde ik weer een hoop herrie voor in van girls just want to have fun...nou dat vind ik prima maar moet dat met zoveel decibellen gepaard gaan???... lol maken prima maar denk ff aan mijn oren zeg!!

eindelijk daar aangekomen kwam ik heel enthousiast de auto uitgevlogen..maar tot me schrik..zag ik me vrienden Ivar en Fedor en hun baasjes nog niet..ik maar kijken en kijken..toen zei me vrouwtje ineens kijk daar ..ik kijken maar zag alleen een zwarte auto..en die stopte vlak voor me berepoten..en ineens had ik het door daar zaten me vrienden in..( al de weken komen ze met een witte auto, komen ze nu ineens met een zwarte..toch niet raar dat je door die mensen af en toe van je padje ga..waar is de regelmaat er orde hier?)
Toen de deuren open gingen was het weer een stuiterend welkom!!

Op ons vertrouwde plek aangekomen was het natuurlijk tijd voor koffie en cake voor onze baasjes..
na een kwartiertje gingen we dan eindelijk aan de gang.
Ik mocht beginnen met sorteren en apporteren

Nou we begonnen weer met de stokjes..eerste keer ging het geweldig..en daarna vond ik het wel weer leuk geweest voor vandaag..geen stokje meer maar worst!!
nou dat werkte niet..moest ik apart gaan trainen, wilde me leren dat het stokje worst oplevert.
dus ze legde alleen mijn stokje weg en ik moest hem dan aantikken en dan kreeg ik worst.
nou en nu deed ik dat natuurlijk heel braaf..maakte niet uit hoe vaak ze het stokje verlegde nu deed ik het lekker wel. dus als afsluiting moest het nogmaals met alle stokjes..en nu deed ik het weer perfect..
ik kan het wel hoor..maar je moet altijd blijven proberen om worst te krijgen voor niks hahahaha

Daarna moest ik weer apporteren...
vrouwtje gooide de bal wel en ik er als een dolle stier achteraan..en daar bleef het bij..kwam terug zonder bal..de tweede keer gooide ze de bal en ik er weer als een dolle stier achteraan en pakte hem op..gooide hem in de lucht en kwam weer terug..zonder bal..ik deed precies wat me vrouwtje ook deed..houd de bal ook niet vast en gaat staan te gooien..maar dat was ook niet de bedoeling..
Dus nu hadden ze het idee mij weeeer apart te nemen en me enthousiast te maken voor de bal..
de trainster stond als een gek met die bal voor me gezicht te zwaaien..en mijn blik bleef straks vooruit..verblikte of verbloosde niet...en dan gaan ze vanzelf lachen..en natuurlijk gebeurde dat ook..
mijn focus is mijn vrouwtje met de worst in der zak..
dus alweer thuis oefenen..jaja  tis dat me vrouwtje me goed kent anders mocht ik naar huis lopen denk ik..

Daarna was het tijd om te gaan speuren
..Mijn vrouwtje ging een spoor uit lopen wat me natuurlijk weer veel te lang duurde..dus heb er af en toe even hard toegesproken dat ze op moest schieten.
nou eindelijk had ze der voeten zover gekregen om richting mij te lopen en me op te komen halen.
Ik had er heel veel zin in en vol gas ging ik van start..eerste voorwerp had ik zo gevonden..dat leverde me weer een lekker worstje op..tweede voorwerp ging ook best goed..maar me vrouwtje was ineens afgeslagen met der spoor..maar uiteindelijk had ik hem weer in me neus en vond het tweede voorwerp ook..
Mijn vrouwtje was helemaal door het dolle..ik deed gezellig mee stond ze tenminste niet alleen voor schut met der idiote gedrag..

Daarna was het pauze..
hier hebben Fedor, Ivar en ik geprobeerd de broodjes uit de handen van onze baasjes te kijken.
Maar dat lukte niet. Chantal het vrouwtje van mijn vrienden..ja heet het zelfde als mijn vrouwtje ..dat is om het voor ons allemaal nog makkelijker te houden. Zij was lekker een broodje ei aan het eten..maar ze zat vol en toen vroeg ze wie ze er blij mee kon maken..toen gaf ze het broodje aan Remi want die wilde hem wel..
Nou toen heb ik der alleen maar heel verdwaast aangekeken..euh kinderen die vragen worden toch op overgeslagen?? Der is ergens toch iets niet goed gegaan in me opvoeding..volgende keer zal ik ook met bakkes optrekken..want nu had ik niet een lekker broodje ei..









Na de pauze gingen we vlakte revieren

Ze hadden nu het slachtoffer achter een omgevallen boomstronk verstopt..ik had in de pauze al de verhalen gehoord dat mijn zoon Ivar zich rot was geschrokken en met 4 poten van de vloer kwam toen hij daar ineens iemand zag liggen.

Maar ik was er klaar voor..ik had me hesje aan en me vrouwtje riep voorruit...
Ja natuurlijk...de gebruikelijke 4 stappen..toen heb ik me weer om gedraaid en der aan staan kijken toen ze nog niet in actie kwam ben ik maar eens gaan schelden tegen der..toen ze daar een beetje stom stond te lachen ben ik maar ff terug gedenderd en der geprobeerd omver te springen ..toen dan nog niet hielp heb ik me tanden even in der armen gezet, en in der kont...maar nee hoor geen beweging in te krijgen..
Toen waren ze zo bijdehand om me aan een lange lijn te doen en rustig richting het slachtoffer te sturen..
Nou daar eindelijk aangekomen bleek het allemaal best mee te vallen want die lag daar rare geluidjes te maken en probeerde mijn het bringsel in me bek te stoppen..Hoezo slachtoffer??
hup en terug naar het vrouwtje..
en dan vraagt ze waar is ze dan...pffff die hoeft alleen maar te kijken en nog heeft ze niet opgelet waar het slachtoffer was..dus moest ik weer naar het slachtoffer? ( een echt slachtoffer had het niet overleeft met mijn zoek kunsten) dus ik me vrouwtje naar het slachtoffer gebracht nadat ik haar bijna lanceerde..dan hadden we wel een echt slachtoffer en had ik niet verder gehoeven..dan was ik er al..maar uiteindelijk zijn we samen bij het slachtoffer "aansteller " aangekomen. En ipv haar te helpen gaat me vrouwtje met mij spelen..Tja het zal allemaal wel maar soms snap ik er geen pepernoot meer van..

Nadat ik terug was bij me boom..
Kreeg ik visite van een lieve dame..die wilde op date met me..
dus na kennis gemaakt te hebben met elkaar vonden we elkaar wel lief.
dus hebben we samen onze agenda's naast elkaar gelegd en een date gepland voor dit jaar.


Nou dan het ik toch nog wat leuks opgespoord vandaag..
verdere info volgt op mijn webpagina nadat mijn vrouwtje uit geknutseld is..

Nou ik ben er weer moei van



Tot de volgende keer weer!!

Berepoot Dalton




1 opmerking:

bruno zei

hahahahahahahahihihiihih wat een geweldig verhaal weer. Heb enorm gelachen. We kijken uit naar je volgende speur belevenis Dalton!!!!

Gr Mireille en een poot van Bruno