zondag 21 juni 2015

Waterwerk in de regen

Gisteren waren de dames Chantal en Chantal samen naar Guus geweest. Toen ze terug kwamen keken het wel wandelende biertaps . Alleen van de lucht werd je al dronken. Maar ze waren op tijd terug voor mijn cursus. Na 5 uurtjes in hun bed te hebben gelegen was het weer tijd om op te staan. De muziek op de radio was zomerse dan het weer buiten. Aangekomen op plaats van bestemming werd het weer er niet beter op maar dat mocht de pret niet drukken . We begonnen met een rondje in zwemmen. Daarna moest ik Frits de dode pop hè maureen gaan redden. Nou die heb ik netjes aan de kant gebracht aan zijn arm. Daarna stond remy te zwaaien naar me.. Hij wilde ook gered worden met zijn reddingsboei . Volgens mij stond hij gewoon.. Maar om me goede gedrag te laten zien heb ik de 193cm lui mens ook zo dicht mogelijk naar de kant gebracht. Daarna gingen we naar Ellen die had zich verkleed als duiker. Ze was daar een beetje met lucht aan het spelen en daarna ging ze bellen maken onder water. Dan moet je er gewoon met je grote berepoot  mee gaan slaan op het water. We waren net Alfred met zijn tweeën. Daarna moest ik der pok nog gaan redden.. Daar had ik in eerste instantie niet zo veel zin in. Maar uiteindelijk heb ik der dan een stuk dichter bij de kant gebracht. Na de lunch was het tijd voor de boot.. We hadden een andere boot.. Nou daar had ik weinig moeite mee. Chantal ... Nee niet mijn vrouwtje moest ik gaan redden. En omdat ik er weer heel veel zin in had lieten ze me een flink stuk van de kant van de boot springen. Nou ik kan zo gaan schoon springen ging er met 4 poten tegelijk van de boot af en het water in om me vriendin te redden.. Want ja anders moet ik weer een anders slachtoffer gaan zoeken die ik blij kan maken met mijn berepoten en berelebbers. Omdat het weet niet geweldig was zijn we na het laatste onderdeel lekker naar huis gegaan.  Over twee weken gaan we weer helaas alweer onze laatste les. 
Berepoot Stuiter 


Geen opmerkingen: