zondag 31 mei 2015

Waterwerken met stuiter

Op zondag om kwart voor zes was de hier de hele tent  al wakker, want ik ga weer op cursus.. Jippieeee! Dus iedereen mag zich nu ff schikken naar mij.. Ook leuk 😝 . Wij om 7 uur de auto in .. En ik dacht even dat ze hier het eiland hadden gewaarschuwd dat mijn vrouwtje de weg op zou gaan want we hadden vrij baan .. Normale mensen liggen waarschijnlijk nog op bed. Ja daar valt ons vrouwtje zeker niet onder.. Ja en jullie raden het al... Ze was weer zo vals als een kraai. Gelukkig moesten we onze vrienden op halen dus hadden we maar een uur last van te hoge valse decibellen.  Al moet ik zeggen dat ik halverwege de rit ff dacht we kunnen er bij Apeldoorn er beter ff afgaan. Djabie en Remy waren een duet aan het zingen.. Nou de bewoners van de Apenheul zouden er blij mee geweest zijn maar wij niet.. Uit schaamte heb ik met Ivar uit het raam gekeken en gedacht hier horen wij echt niet bij. Op plek bestemming aangekomen had mijn vrouwtje weer een blond momentje.. Die dacht dat ze 6 Leo's die alle deelnemers nog niet begroet hadden ff achter een hekje te zetten.. Niet dus.. Weet ze het na 13 jaar nou nog niet 😜 uit eindelijk was ze dan zover en heeft ze zich in der charmantste out fit ever gewerkt.. Gelukkig hebben ze daar geen spiegels πŸ˜‚πŸ˜‚.. Konden we eindelijk beginnen. Ik had al snel door waar ik was dus mijn vrouwtje kreeg weer een workshop snel lopen/ laag vliegen. Dus eerst inzwemmen nou ik wist nog waar ik er in moest... Na het inzwemmen moesten we apporteren .. Ik wist nog hoe dat moest.. En dan de boot geweldig.. Mijn vrouwtje schoot voor geen meter op ik stond al klaar in me vest en moest ik weer wachten tot zij der vest aan had.. Volgende keer gooi ik wel een pepertje in der yoghurt.. Nou eindelijk konden we aan boord. Nou ik had er zin in ligt mijn vrouwtje ineens lang uit op de boot omdat ze me kont niet op tijd kon ontwijken gaat ze daar ook nog liggen schateren als een schaap.. Toen ze eindelijk weer op der kont zat konden we vol gas gaan. Hup vrouwtje overboord.. Andere Chantal moest alle zeilen bij zetten anders lag zij ook over boord wat die moest me nog even op de boot houden. Die heeft nu hier en daar een blauw plekje van mijn elegante pootjes. Maar eindelijk mocht ik dan de boot af.. Ging heel charmant als duikboot dus me kapsel in  de war maar heb het schaap weer naar de kant gebracht. Hierna hadden we even pauze is mijn vrouwtje met de andere even gaan zwemmen en heeft ze wat gegeten. Daarna het laatste onderdeel.. Nou dat heeft me vrouwtje geweten die zal weten dat ze ook luie spieren in der benen had en die zal ze morgen gaan voelen πŸ˜‚ we moesten een stuk het water in en moest ik mijn vrouwtje weer naar de kant trekken aan de dummy . Nou daar had ik veel plezier in alleen moest mijn vrouwtje wel net zo snel bij die dummy zijn als ik.. Nou dat tongetje kwam op een gegeven moment toch ook uit het het bekkie.. Niks gewend.. Helaas was het dat alweer voor vandaag .. Maar volgende week ga ik weer en dan hoop ik ook wat foto's te plaatsen dat hadden de mensen wezens vandaag niet geregeld ... En nu ff lekker bijkomen .. Tot volgende week Stuiter 🌊


Geen opmerkingen: