donderdag 14 mei 2015

On Tour dag 4 deel 2

Hallo hier is ik Stuiter weer.. Wat is het domste wat een man kan doen!!! .. Nou dat zal ik jullie vertellen zijn we net een half uurtje onderweg zegt onze chauffeur ( Koen ) ineens we moeten even boodschappen doen voor vanavond . Stopt hij niet bij een buurt supertje of zo .. Nee gelijk bij een winkelcentrum met de naam Maxima. En ja jullie raden het al der was iemand die heel snel zei ik ga wel even om boodschappen wil jij dan bij de honden blijven? En ik dacht nog zeg Nee .. Hoor ik tot me grote schrik ja hoor geen probleem als je er over 3 uur nog niet terug ben rijden we weg... Wij hebben hier met 4 mannen achterin gezeten en hard Nee geschud.. Hoe kan hij dat nou doen iedere man weet nooit een vrouw een winkelcentrum in te laten gaan en er dan braaf op gaan zitten wachten..dat word een lange zit. Maar na driekwartier komt ze terug en ja met boodschappen en wij dachten nou dit viel mee. Horen we ineens moeten we gelijk weg .. En wij achterin heel hard ja knikken en horen wij nee hoor..😕. Dan kan ik nog even terug moet nog even ergens naar kijken. Geen probleem hoor zegt hij ook nog.. Dom dom dom. Nou toen mevrouw eindelijk terug was en weer zooi had gekocht konden we eindelijk verder aan onze reis.  Lig je rustig achterin hoor je oow leuk dat is grappig ik dacht nog we rijden toch niet door een winkelcentrum. Kijk ik Naar buiten zie ik alleen gekleurde huisjes. Geloof me als die in der hand tas hadden gepast had ze die ook gekocht.. We rijden met een omweg naar Riga en stoppen op verschillende mooie plekjes .. Die van vandaag  beviel ons ook weer prima. We zijn nu weer onderweg naar onze volgende nog niet bekende slaap plaats. Jullie horen morgen weer meer  ..... Stuiter




































Geen opmerkingen: