zondag 10 mei 2015

On tour dag 3

Zo goedemorgen allemaal hier is niet jullie gebruikelijke razende reporter die hebben wij een dagje vrij gegeven. Dat lukt helaas niet met der stembanden want die moet je volgens mij door knippen wil je haar niet meer horen. Ik ben vandaag jullie verslaggever jullie kennen mij als Stuiter. Ik ben de woordvoerder van de snuffelbrigade. Ik zal jullie onze kant van de reis ff verslaan. Vanmorgen waren we vroeg wakker uurtje of 5 . Maar dat was voor koen bij jullie de laatste dagen bekend als James en de razende reporter een beetje te vroeg. Dus om de tijd maar te doden tot ze eindelijk hun nest eens uit wilde komen hebben Lovie en Djabie het wel en wee op de parkeerplaats in de gaten gehouden, want wij weten nu hoe je het raam open kan zetten .. Gewoon kwestie van oefenen. Ook heeft Djabie ontdekt dat het voer van de reisgenoten hem nu even beter smaakt. Dus zijn vrouwtje kan het eten wat ze mee heeft genomen wat hem betreft wel in der haar smeren.. Misschien krijgt ze er nog krullen al zou ons verbazen gezien de lengte van het haar. Want meneer hoeft het niet.. En als je wat anders zou kunnen krijgen ben je toch gek dat je het niet doe. We zijn ondertussen weer de weg op .. Ik kom later bij jullie terug .. Wij moeten opletten dat alles naar wens verloopt voor ons natuurlijk 😝😉

    Snuffelbrigade verslaggever

   

    Krijg ik thuis niet 



Geen opmerkingen: