vrijdag 29 mei 2015

On Tour Dag 12-13

DAG 12
 
Zo nadat ze gisteren hun dode kip naar binnen hadden gewerkt en even op de gratis WIFI van KFC mijn bericht hebben gepost . Ja het blijven echte Hollanders hรจ .. Krenten dus zijn we gisteren nog een stukje verder gaan rijden naar onze volgende slaapplaats . Toch vraag ik me af waarom jullie mensen wezens zo'n Tom Tom in de auto hebben als jullie toch een andere route nemen als hij aangeeft. Ons vrouwtje is daar ook goed in om die Arme man in de Tom Tom over de zeik te helpen. ๐Ÿ˜œ. Stel die man dan ook niet in als jullie het toch beter weten ! We hebben vannacht geen bezoekers gehad. En we zijn weer onderweg . Vandaag hadden we weer een goed voorbeeld van eigenwijs zijn. De hele reis geeft de Tom Tom aan als er flitsers staan.  Zo ook vanmorgen zegt de Tom Tom een mobiele flitser en James (Koen Rogman ) denkt zeker dat omdat ze mobiel zijn het niet doen of zo.. Nou uit die droom is hij nu ontwaakt want er is een mooie vakantiefoto van hem gemaakt. Dus vandaag heeft hij de Duitsers blij gemaakt met een bijdrage in hun schatkist ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ tot latersss Stuiter

DAG 13

Zo een dagje op de Duitse snelweg is ook een heel avontuur. Wat zie daar veel mannenspeelgoed op de weg. Dat zijn van die auto's waar de meeste een zware rechtervoet hebben. Denk dat ons vrouwtje daar der ei ook wel in kwijt kan. Al moet ik zeggen dat ze niet zo laag vliegt als sommige bestuurders die ik vandaag heb gezien. Ik denk dan ook dat wij dan met onze zwarte dropneus tegen de achter ramen aan geplakt zitten en onze poten in standje spagaat. Het zit wel een nadeel aan dat speelgoed wij passen daar niet eens in. Volgens mij hebben de bestuurders van zulke auto's ook een vouwcursus gevolgd want je kan er met goed fatsoen niet instappen . Tis mooi speelgoed maar totaal niet functioneel voor ons. En James is vandaag ook geslaagd voor zijn toetercursus. Jullie moeten hem haast wel gehoord hebben met zoveel kabaal ging hij af en toe over de Duitse snelweg omdat er geregeld weer van die malloten capriolen uithaalde dat hij vol op de rem moest.  Ik denk dat sommige bestuurders nu langs Hans moeten voor een gehoor apparaat en als ze er dan toch zijn gelijk een goede bril moeten aanschaffen. O ja en wij denken dat James vandaag 2 vakantiefoto's heeft gescoord ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ wij zagen de flits wel maar James niet. Dat kan natuurlijk van zijn mee kleurende glazen zijn.. Denk dat die iets te veel meekleurde en hem verblinden ๐Ÿ˜Ž. Nou moet ik zeggen dat ons vrouwtje ook al de hele dag panda ogen heeft .  Al komt de regen met vakken uit de lucht vallen. Je kan positief ingesteld zijn maar je kan het ook overdrijven. En het dan gek vinden dat sommige weg gebruikers der aankijken van kijk dat zonnetje daar in die camper zitten. Nou onze volgende pitstop is Roermond bij Koen Lekker happie eten tot latersss Stuiter

Geen opmerkingen: