vrijdag 8 mei 2015

On tour dag 1

Met me haar in vakantie stijl en geblindeerde glazen voor me ogen ben ik jullie razende reporter voor de komende dagen vertrokken met koen alias James mijn chauffeur 😂 en de stuiterende snuffelbrigade. De taken zijn goed verdeel James let op de weg en ik mag ook voor DJ spelen. Alleen in James zijn tijd draaide de DJ's allen plaatjes maar tegenwoordig zingen de DJ's ook en daar zat het kleine foutje voor James zijn oren 😋 Maar het gezien het geluid dat op zijn telefoon gaat als er een sms binnenkomt denk ik dat James weinig mee krijgt van zang talent.. Onderweg zijn we een attractie opzich .. Zeker als op de parkeer plaats even een pitstop maken en de hele snuffelbrigade komt de camper uit. 😱 maar onderweg zien we ook genoeg bijzondere dingen. Dat sommige hun motorbus gewoon koelen door met de klep open te rijden en remmen koelen als ze wat te warm worden gewoon even midden op de snel weg😂😂 . Ook mobieleflits controle had iemand niet alles begrepen tijdens zijn opleiding. Deze agent stond naast zijn dienstauto te bellen met zijn mobiel terwijl er mannen met speelgoed voor bij kwamen scheuren met een snelheid die iets hoger lag dan 150 km. Waarschijnlijk dacht deze agent bonus te krijgen na de hoeveelheid telefoon tikken ipv flits tickets 😂😂 James is wel een talent met vrienden maken op de Duitse snel weg. Ze zwaaien dan met 1 vinger.. Heel vreemd 😂😂  we overnachten in Polen . tot morgen weer dan is de razende reporter weer online om jullie dag weer wat op te leuke .. Slaap lekker ! 
      Razende reporter en jodel jongen
      Motor koelen

    Remmen koelen
    Roedel koen 
    
    Stuiterballen 



Geen opmerkingen: