vrijdag 12 september 2014

5 de generatie stuiterballen

vanaf vandaag worden de roedels versterkt door Lovie en Barinka.
ze hebben kennis gemaakt met beide roedels en werden heel goed ontvangen


zo onze nieuwe roedels hebben we ook overleefd

Daarna zijn ze meegegaan met de stuiterballen naar huis
en daar hebben ze eerst heerlijk een paar uur liggen slapen

lekker slapen

lekker kontje zus 


Daarna was het tijd om de nieuwe omgeving te verkennen.
Stuiter vind ze geweldig en helpt ze dan ook de weg naar buiten te vinden
wat ben ik trots op mijn grote vriend... 
Stuiter is de naam maar o zo lief voor de puppies

loop maar meissie ik wijs je de weg

kom gaan we samen naar buiten

kussen

Djabie vind de kleine meisjes ook wel leuk..
weet alleen nog niet zo goed wat hij er mee moet..
maar hij blijft ze wel opzoeken 

wat ben jij?

zelfde oortjes

vind het best heel spannend

leuk spul

duidelijk

kom spelen

kijk ik doe niks

hallo lieffie

dus jij gaat me leren stuiteren

wat is de wereld groot

herrie bij de buren

kabouter kusje

oow wat vind ik jullie leuk




in love 







ik moet nog een beetje groeien


te schattig


we zullen geregeld ons blog bijwerken met onze avonturen
o ja klein maar al wel echte..


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nogmaals van harte hoor!! Wat een geweldige foto's van de pubbels en Stuiter en Djabie!

Groetjes, uit W'dorp

van Marinushof zei

wat een geweldige foto's en ik ben zo blij dat ze zo goed zijn ontvangen !!

Anoniem zei

Super!! Geniet ervan x knuffels ook van Teun

Anita Bareman zei

Wat een leuke foto's van de puppies en zo fijn dat het zo goed gaat met de rest van de honden. Jammer dat ik geen afscheid meer heb kunnen nemen van me favorietje maar ik kan ze heel goed volgen en zal ze vast nog wel eens zien.