maandag 3 februari 2014

wandelen en Tappas

Gisteren ben ik samen met mijn vriend Djabie op stap geweest.
Eska bleef gezellig bij the gardian angel roedel.
Sinds zij ook al der vriendjes heeft verloren vind Eska wandelen nog heerlijk maar daarna wil ze graag lekker naar huis. 

Dus kreeg Djabie zijn eerste vuurdoop van de stuiterballen uitjes.
Djabie moet nog een beetje wennen aan auto rijden. Dat vind hij nog wel heel spannend. Maar ik heb het ook geleerd en vind het nu ook geweldig in de bus. Na een klein uurtje in de auto waren we bij de kievitswaard in Drunen. Toen we daar uit de auto mochten waren onze vrienden Fedor en Ivar er ook.
En er was ook een nieuwe vriend bij en dat was Yazou. Die kent ons vrouwtje van het speuren.

We hebben daar heerlijk gewandeld met 5 grote mannen bij elkaar en we hebben ons als heren gedragen. we hebben lekker door de modderplassen gelopen en lekker rond gescheurd met zijn alle.
Maar mijn favoriet was ook de fotograaf Remy belagen. 

Na de wandeling zijn we gezellig met Sandra mee naar huis gegaan.
Daar werden we verwent met lekkere koekjes. Mijn vriend Djabie vond dat ook wel weer heel spannend. Maar toen onze baasjes lekker gingen heerlijk Tappas eten zijn we uiteindelijk allemaal heerlijk gaan slapen.
we hebben ons prima vermaakt. en liggen nu nog lekker bij te komen.


Hey joouw ken ik nog niet!
Hallo neef

lekker scheuren





lekker modderen

De mannen



hey vriend




heerlijk poedelen







dikke vriendjes



aaah de fotograaf

sta je goed

aanvalluh!!

Kusje erop







ik vind het prachtig



Sandra bedankt voor het leuk uitje
Berepoot Djabie en Stuiter


Geen opmerkingen: