dinsdag 1 oktober 2013

Leonberg 2013

Ondanks de dramatische week voor onze geplande vakantie hadden ik en de leo's Dalton, Eska en Stuiter toch besloten naar Leonberg te gaan. Goed er even tussen uit met zijn alle. En mijn grootste doel was Dalton weer aan het eten te krijgen. Dalton stopt met eten zodra er iets gebeurd in de roedel en dat houd hij heel lang vol..te lang.

Maandag ochtend om half 5 zijn we vertrokken. Stuiter snapte er allemaal geen bal van wat we allemaal gingen doen. De reis liep voorspoedig en we kwamen daar om kwart voor 12 aan.
Maar we konden niet gelijk onze tent opzetten. hing een bord dat je je moest melden. dus gebeld en die man kwam pas om 17:00..Dat was ff minder. Gelukkig scheen de zon en hebben we lekker gewandeld en bij gekomen van de reis bij de auto tot de man arriveerde.
Nadat we eindelijk wisten waar we mochten staan zijn we snel onze tent op gaan zetten.
Stuiter vond het allemaal maar heel raar en bleef lekker in de auto liggen.
Na nog even wat gedronken te hebben bij de overburen zijn we snel ons bed in gedoken.

De volgende dag zijn we verder gegaan met ons te installeren. Het weer was ons goed gezind.
In de loop van de dag kwamen er steeds meer mensen bij. onze buurvrouw werd Nelleke en haar teckels en der hond inex. Stuiter vond het toch allemaal wel bere interessant al die mensen daar op dat veld en al die hond..leuke speel kameraden. Dalton hebben ik gevoerd en had toch een kg vlees naar binnen gekregen. Na een lekkere wandeling ben ik lekker gaan buurten bij de uren en overburen.
Dalton dacht woe om 5:30 dat het wel tijd was om op te staan..hij stond een heel orkest weg te geven en met zijn staart trommelde hij lekker tegen de zijkant van de bus aan. hij was niet van plan om te stoppen dus hup snel de bus uit en even een wandelingetje ge maakt voor dat iedereen wakker was.
Ondanks dat was het niet onopgemerkt gebleven dat Dalton vroeg wakker was.

Woe kwamen Chantal en Remy aan met onze grote vrienden Ivar en Fedor. He was weer schitterend weer. De honden gingen helemaal uit hun plaat..dat is gezellig!! Nadat hun ook hun tent hadden opgezet naast ons zijn we lekker gaan wandelen en hebben daarna lekker gegeten en geborreld..alleen Remy crashte om 22:00. Chantal en ik hielden het vol tot 1:15. we waren de laatste die naar bed gingen. de rest van de "camping "sliep al op ons veld. en dat werd Traditie. Behalve dat Remy om 22:00ging slapen. Dat was maar 1 nacht.

De dagen Daarna hebben we lekker gewandeld ook met de dames van Dakinis. We hebben gezellige avonden geborreld met de buurtjes.Daarna leek voor sommige de wereld op een doedelzak..koekoek..of sommige liepen niet zo heel erg stevig meer. We zoveel LOL gehad met zijn alle..zelfs de slappe lach gehad door teckel Moos. Ook om de Leo's Ivar, Fedor, Dalton, Eska, en Stuiter hebben we vaak in een deuk gelegen..Heerlijke beesten.
En onze buurvrouw Nelleke had alles...dus we zijn daar nog wel eens wat gaan lenen.
Ook dat leverde soms hilarische taferelen op door dat we soms elkaar niet goed verstonden.

We zijn ook nog naar het brons beeld van de leonberger geweest in Leonberg. en Daarna met 7 Leo's het winkelcentrum in. Dat was geweldig zoveel bekijks je dan heb.
Ook werd er door ons alle gezorgd dat Dalton eten binnen kreeg. we hadden voerdiensten en zelf buurvrouw Nelleke kwam ons helpen. met lekkere brokken. Uiteindelijk heeft Dalton redelijk goed gegeten gemiddeld een kg per dag.

Zondag was de show..Heb nog lang getwijfeld om Dalton uit te brengen omdat hij normaal al niet super vet is maar nu was hij eigenlijk veel te mager. Toch ben ik met hem gegaan. Hij kreeg een heel mooi rapport. Hij kreeg een Zeer Goed en dat was omdat hij te dun was. dat zat er dik in..hadden we ook wel verwacht maar toch super trots op mijn ventje.
Ivar zoon van Dalton heeft het Super gedaan. Hij behaalde een Uitmuntend in de openklasse reuen. Er waren er 23 en hij behoorde tot 9 die een uitmuntend hadden gehad.

De volgende dag was het al weer tijd om in te pakken. we hebben lekker op ons gemak gedaan. We hadden toch geen haast..ik heb nog vakantie en Remy en Chantal waren di ook nog vrij.
We zijn om 13:00 weer volgeladen naar huis gegaan.
We hebben een super gezellige tijd gehad en heeft ons goed gedaan...Volgend jaar gaan we weer..

Wachten..

boswandeling

wat doe jij daar?

tongenparade

we hebben je allang gezien remy

Leo-spotter

ik kook wel vandaag

alles is voor Fedor

creatief met rijst

knuffelen in de tent met grote vriend Fedor

Opstap met de Dakinis meisjes

zo breek je een tent af

op weg naar huis

Fedor zei

We hebben echt een super week gehad. Vreselijk gelachen en het was super gezellig. Zulke buren willen we hier altijd wel hebben hahahaha. Op naar volgend jaar!

X Chantal en Remy
Dikke lebber Fedor en Ivar

Anoniem zei

Super meis!!! <3 xx
Bulle knuffs liefs San

van Marinushof zei

fijn dat jullie zo genoten hebben,het is jullie zo gegund !