zondag 7 april 2013

Onze Speurtocht!!


Zo vandaag was het weer zo ver, Speuren!!
Vandaag stond er een speurtocht op de planning, dus mijn vrouwtje nam Eska ook mee. Mijn lieve vriendinnetje..Nou dat vond ik best gezellig!!

Dus met zijn tweeën weer onze discobus in en gaan. Onderweg ging het allemaal lekker door dus we waren op tijd daar. Op de parkeerplaats hebben wij even op Fedor gewacht.


En daar was hij dan, De hele parkeerplaats werd weer afgebroken en Fedor zijn vrouwtje chantal bijna ook.
Toen we op onze basis plaats waren aangekomen werden we in groepjes ingedeeld.
En fedor zat ook bij ons in de groep..Joepppie dat word feesten.
ook sep zat bij ons in de groep, een jong speels ventje en ook super lief.
Fedor was zo blij dat hij af en toe een happy sprintje maakt...en daar achter aan gevlogen kwam dan zijn vrouwtje.

Onze baasjes kregen een kompas en uitleg en papieren mee en de speurtocht kon beginnen..
Nou dat ging wat worden, chantal ( van Fedor) vertelde een verhaal dat ze wel eens met een kompas had gelopen van 7-19:00..eerste 2 uur ging fout...Hmmm ja op zulke verhalen word je als leo erg vrolijk van..Dat geeft je hoop!!
Dus op hoop van zegen dan maar...

Onderweg moesten we ook opdrachten uitvoeren..bordjes zoeken met nummers was onze eerste.
en we moesten er 1 meenemen.



Toen ze die gevonden hadden konden we verder..

Na het lezen van de formulier wisten onze baasjes wat de bedoeling was..
wij waren er niet geheel overtuigd hoor.



Na weer een stuk gewandeld te hebben kwamen we een bekende tegen..
We moesten nog even wachten en daarna moesten we gaan speuren..













Na dat onze baasjes weer van alles voorzien waren, gingen ze sporen uitlopen.
Alleen nu ging mijn vrouwtje geen spoor uitlopen voor mij maar Fedor zijn vrouwtje.
En mijn vrouwtje voor Sep, en baasje van sep voor Fedor.


Nou dat beloofde wat..
Ik ging van start als de brandweer.. ging heel goed..tot aan de bocht in het spoor en 
toen ging ik in mijn cup a soup modes.
NU EVEN NIET!!!
en ik deed ook niks meer.. ja lekker op de grond gaan liggen, de buurt te gaan verkennen,
het baasje negeren...helemaal top..
Maar mijn vrouwtje vond me helemaal niet top...Bleef maar zeuren..speur!!  speur!!
ik dacht pfff..ga eikels zoeken of zo..heb geen zin..
Nou na een hoop gezeur aan me oren heb ik het laatste voorwerp dan toch maar even opgespoord.


Daarna mocht Fedor ook natuurlijk..


Nadat iedereen de spullen van onze baasjes weer hadden gevonden gingen we weer verder..



Al snel kregen onze baasjes een opdracht..
ze moesten drie data's op schrijven..






Toen dat gebeurd was konden we weer verder naar de volgende opdracht..













Na een flinke wandeling door de bosjes en door het zand kwamen we wel bij een opdracht..
maar we hadden er 1 gemist..We waren nu bij de hindernisbaan, maar we hadden eerst bij het vlakte revieren moeten komen..
ach..ergens een afslagje gemist..vrouwen, kompas..Tja vragen om problemen
nou ja wij leo's waren allang blij weer iets bekends te zien..hiervandaan wisten we in ieder geval de weg naar de auto.. 
Dus nu gingen we eerst de hindernis baan doen






En daarna gingen we alsnog naar het vlakte revieren.


Ook hier ging ik lekker me eigen gang...
Vooral de kuitels van de zwijnen..heerlijke delicatessen hoor..
en slachtoffer..Tja dat moet maar even wachten..want dit heb ik niet in me eigen tuintje

na mij kwam mijn grote vriend Fedor..
En die vind net als ik dat zijn vrouwtje beter op moet letten als hij
als eerst naar het slachtoffer is gelopen..ipv te vragen waar is ze dan??
Dames Opletten graag!!
zal wel in de naam zitten
                           







(Fedor)

Al met al hebben wij Leo's ons wel prima vermaakt hoor vandaag..
we zijn weer veilig thuis gekomen en slapen gelukkig in ons eigen bed vannacht en niet ergens onder een boom..

Tot de volgende keer maar weer..
Stuiterende vrienden
Dalton, Eska en Fedor





















1 opmerking:

Fedor zei

Was weer helemaal leuk!! Ze hebben het goed gedaan. Fedor ligt al sinds we thuis zijn knock out. Had net ff de tijd om te eten, maar dat was het dan ook wel. Op naar de volgende les!!