vrijdag 1 februari 2013

R.I.P LIEVE TRIJNTJE

Vandaag kregen we totaal onverwachts het nieuws dat Trijntje uitgezaaide botkanker had.
voor iedereen was dit een grote schok.
Trijntje was een mooie meid
 uit ons A-nest ( medoc x Helkie)
Pas nog geweldige foto's gehad waar ze zich prima vermaakte in de sneeuw
Haar baasjes hebben haar moet laten gaan. 
wij wensen hun heel veel sterkte met het verlies van hun knuffelbeer Trijntje.
Dit prachtige gedicht hebben haar baasjes voor haar geschreven.

Twee donkerbruine hondenogen,
Keken mij droevig aan.
Het is alsof ze wilde vragen
"Is het tijd voor mij te gaan"?
Verdrietig moest ik dit beamen,
Drukte haar zachtjes tegen mijn hart.
Het liefste ging ik met haar samen
Deze weg vol pijn en smart.
Heel veel dank voor al je liefde,
Heel veel dank voor al je trouw.
Lieve Trijntje ga nu maar slapen,
Bedankt voor alles ....ik hou van jou!

We meet again


3 opmerkingen:

Fedor zei

Wat een vreselijk mooi gedicht. Vreselijk dat ze Trijntje nu moeten missen.

Chantal

piet en coby zei

Lieve Trijntje, zusje van Nanda, wat schrikken we hier van.... Je bent nog bij ons weze spele toen we jong waren.....
Lieve baasjes, we wensen jullie erg veel sterkte want dat heb je nodig als je zo'n lieve knuffelbeer moet missen......
Lieve knuffels en doe in de honden hemel de groetjes aan ons broertje Tinus......liefs Nanda,Reza en Piet en Coby.

Iris zei

Lieve baasjes van Trijntje, wat een groot verlies, heel veel sterkte, heel veel knuffels ook van broer teun!
Liefs jack, iris