dinsdag 1 januari 2013

HALLO 2013

Zo ons oud en nieuw is goed verlopen, We hebben lekker gesmuld met zijn alle
mollie ontdekt dat malibu cola toch wel heel lekker smaakt en en heel parmantig voor ging zitten en zo iets had van geef mij dat glas eens even dan lebber ik hem wel even leeg!!..Maar die is toch nuchter het nieuwe jaar ingegaan. Eska liet even zien dat ze heel handig is..en het lekkere zalm salade in de koelkast ook kon vinden..heel simpel je trekt hem gewoon open..
Famke der dans moves liet zien toen luuk met de oliebollen en appelflappen binnen kwam..helaas voor haar lukte het niet om luuk met zijn voetjes van de vloer te krijgen..want dan hadden ze wel lekker gesmuld..
Dalton vond mijn zang kunsten met Guus niet geweldig en werd vriendelijk verzocht me bek maar te houden..En dat doe je om boven op je te gaan jumpen..tja en dat er dan nog andere mensen op de bank zitten..das dan jammer daar dender je ook gewoon overheen..
Flame was de hele avond verliefd op zijn meissie Famke..

wij wensen iedereen al het goeds in 2013 en heel veel Leo-plezier!!

bereknuffel van:
Bieke, Noeska, Mollie, Eska, Flame, Dalton, Famke en Bolke



3 opmerkingen:

Fedor zei

Ook hier zijn we het allemaal weer vrij goed doorgekomen. De bus poedersuiker is gesneuveld (smaakte overigens prima) en de broodjes waren lekker. Beste wensen voor iedereen

Lebber Fedor en Ivar

Unknown zei

Wij zijn het nieuwe jaar ook goed en veilig doorgekomen. Alleen vond ik het vuurwerk niks, veel herrie en geflits. Ben heel dicht tegen hmijn vrouwtje aan gaan zitten en daar vond ik wel wat rust. Gelukkig hield het ff daarna op. Kon ik weer lekker slapen. Ik heb wel stiekum een oliebol gepakt en lekker dat die was...smaakte naar meer maar dat mocht niet. Ik wens iedereen een beregoed jaar en een dikke poot van mij en mijn baasjes. Liz

bruno zei

hoi allen, wel een beetje laat maar toch nog de allerbeste wensen.
Ik ben oudjaarsavond goed doorgekomen.Vind al dat vuurwerk bere interessant en heb op mijn gemak achter het raam naar buiten gekeken.
Jammer dat het vrouwtje ziek was, had flinke griep te pakken maar ze is toch even uit bed gekomen om mij gezelschap te houden.baasje en de kids waren natuurlijk buiten.
Geniet allen van het nieuwe jaar!
knuffel Bruno