zondag 10 juni 2012

OMA DEZE DRAAG IK OP AAN JOUW!

Dag allemaal

Wij hebben niet zo'n leuke week achter de rug..
Hier gaat het wel met ons..we moeten allemaal het even een plekje geven..
we willen iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en telefoontjes
dat heeft ons allemaal heel goed gedaan.
onze mama en oma leeft door in ons hart en hebben vele mooie herinneringen aan haar.
Bedankt allemaal
dikke knuffel van de Bieke, Eska, Dalton en Pauchan en veel liefs van ons vrouwtje

Ik pauchan had vandaag een show ..
En ik had met me vrouwtje afgesproken dat we er maar wat van moesten maken vandaag.
Het was een zonnige dag..
ik heb goed me best gedaan..ik had een prachtig rapport

2 1/2 jaar middelgroot, prima totaalbeeld
beerachtige reuenhoofd, met aanliggend oor, juiste stop en krachtige voorsnuit,
intensief masker, middelbruine ogen, scharend gebit, prima gebouwd met veel massa,
rug van juiste lengte kon iets strakker, prima staartaanzet, model hoekingen, enorme borstdiepte
en gezonde beharing, uitgrijpende gangen, voor lichtjes los in de ellebogen, achter iets nauw
Uitmuntend 2
en behaalde me res. kampioenspunten.

En die had ik nodig.. Ben nu nederlandskampioen!!..
en deze titel draag ik op aan mijn allerliefste oma..




Oma Bedankt voor alles..liefs je kleine stuiterbal

7 opmerkingen:

Fedor zei

Mooi!!!!

Elianne en Cees zei

Superrrrrr.....

Wouter zei

TROTS!

bruno zei

Trots op mijn grote broer
knuffel Bruno

coby zei

Zie je wel...je bent een kanjer...

Raf zei

Hey, hey, hey!

Goed gedaan, gefeliciteerd Pauchan!

Fellow zei

Hey broer... ook ik ben super trots op jou en op Chantal! En dat ondanks je dikke kont... :)))