maandag 28 mei 2012

Dagje valkenswaard

vandaag zijn wij Biek, Eska en Pauchan gezellig op bezoek geweest bij Bruno.
 Eerst gingen we naar het bos om te wandelen, Daar was het nog lekker rustig ..

ESKA, BIEKE, PAUCHAN EN BRUNO

Het was wel warm maar toen we bij bruno thuis waren was daar een heerlijke verkoeling.
Ook werden we verwent met een lekker appeltje, alleen bruno heeft er weinig van geproeft, wat ik eska heb  laten zien hoe goed ik appeltjes kan jatten..das pech appeltje weg
het was een bere gezellige dag en we hebben genoten
 kijk maar...
Familie Uitje Valkenswaard Slideshow: Chantal’s trip to Valkenswaard, Noord-Brabant, Nederland was created by TripAdvisor. See another Valkenswaard slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.



1 opmerking:

bruno zei

Hee luitjes, het was erg fijn vandaag en gelukkig heb ik toen jullie weg waren nog een appeltje gekregen van het vrouwtje.Jullie mogen nog wel een keer komen douchen hoor? Ik sta er niet zo veel onder die eer liet ik aan mijn broer Pauchan over.

knuffel Bruno