zondag 8 januari 2012

Gezellig weekend

Vrijdag zijn wij Bieke, Dalton en Pauchan met het vrouwtje naar Jochem gegaan.
Daar gingen we een nachtje logeren. Dat was bere gezellig.
we voelen ons snel "thuis"  hihihi
Hier ligt de bank ook heerlijk

ik ben hier net zo onschuldig als thuis


Ook hier alles in de gaten houden als ze in de keuken bezig zijn









Geweldig zo'n losloop gebied


Daarna tijd lekker languit uitrusten

Vandaag ben ik Pauchan naar de show in hoogstraten geweest.
Daar heb ik het weer super gedaan.
Ik ben 2de geworden in de openklasse met een Uitmuntend



Update van :  Lovestory  Flame en Famke

 Met de toekomstige Moeder Famke gaat het ook goed.
Ze begint al lekker rond te worden.
Ook heeft ze voorkeur voor lekker eten.
Nog even en dan kunnen we alles weer voor gaan bereiden..
aftellen nu....













1 opmerking:

Fedor zei

Hey broer.

Jij voelt je volgens mij overal wel thuis. Wel mooi gebied om lekker te rennen zeg. Super! Waar had je oma en eska gelaten? Enne ook op de show weer super gedaan zie ik. Had niet anders verwacht :-)

Dikke levert van je broer en ook 1 van ivar