zaterdag 10 december 2011

De kerstman zou jaloers zijn !!!!

Vandaag is pauchan alleen naar de kerstshow geweest met mij en luuk..
Vandaag hadden we een keurmeester die zijn "dikke kont"wel vond passen bij hem..
Mijn kleine teddy beer werd 1ste in de openklasse met een Uitmuntend
 en werd 2e bij beste reu.


Na dat we weer trots naar huis zijn gegaan.
Zijn we met zijn alle begonnen om het huis in de kerstsfeer te brengen.
En de kerstman zou jaloers zijn op mijn hulpjes..
Ik had de mannen voor het helpen met de Lichtjes.



En de dames waren natuurlijk voor de versieringen




Wij zijn klaar voor de feestdagen!!!!

3 opmerkingen:

Fellow zei

Zo hé... wat een versiersels en lichtjes daarzo in Annaland.....gezellie!! Mijn vrouwtje wilde vanavond ook de boel optuigen... deden de lichtjes het niet...
Broer, je hebt het weer goed gedaan... we zijn trots op je!!
Grote Fellowknuffel aan alle stuiterballetjes en natuurlijk ook aan Chantal!

Fedor zei

Hé broer. Super gedaan weer en wat hebben jullie weer goed geholpen allemaal met versieren! Ivar en ik hadden geen zijn om te helpen. Het was leuker om spullen te verstoppen :-).

Dikke lebber Fedor en Ivar

bruno zei

Nou wat hebben de hulpjes goed hen best gedaan erg mooi geworden met al die felle kleurtjes.
Tja, zeg nou zelf leonbergers zijn van alle markten thuis.
poot Bruno