donderdag 27 oktober 2011

VAARWEL STOERE BINK

Ariel The Gardian Angel "Tinus" 
is vanmorgen ingeslapen
ivm botkanker de bazen en wij zijn er kapot van
het zag er in het begin nog goed uit en het leek
dat de behandeling aansloeg maar ineens
was er deze week een omslag .
Hij kon het gevecht niet meer winnen
Ze hebben de moeilijkste beslissing moeten nemen om hem te laten.

we wensen Tieneke, Jaco en zusje Tara
heel veel sterkte met hun verlies van hun:
Stoere Bink Tinus.



 R.I.P.   SWEET GARDIAN ANGEL BOY.
WE WILL MISS YOU!!
BUT YOU WILL NEVER  LEAVE OUR HEART
GOODBYE SWEET BOY..

3 opmerkingen:

bruno zei

.
zo jong nog maar het gevecht niet gewonnen.
Heel veel sterkte allemaal.

Mireille,pootje Bruno

Fedor zei

Bah wat een naar bericht. Veel te jong! Een hele moeilijke beslissing dier er is genomen. Iedereen heel veel sterkte!

Chantal en Remy, poot Fedor en Ivar

Anoniem zei

Ik zie het nu pas, ik wil jullie veel sterkte wensen. Mijn Elke is hier ook aan gestorven. Ik heb toen ook de keuze moeten maken. Afschuwelijk, maar als niet meer kan, is het de beste beslissing, voor je trouwe viervoeter. Ze zien elkaar hierboven wel, op de grote groene weide.. M Pierey en Subati ( zoon van Elke )Ik kan even geen google account aanmaken, dus doe het zo