zondag 12 juni 2011

Hondenshow in Lommel

Vandaag mocht ik met mijn vrouwtje en Luuk naar de show in Lommel.
Het was een show die voor een gedeelte binnen gehouden werd en een gedeelte buiten.
En wij mochten buiten showen.
Mijn vrouwtje had gelukkig de party tent meegenomen want dat bleek wel nodig te zijn..
Was er warm in het zonnetje.

Voor de verandering waren we niet eens als laatste aan de beurt.
Ik mocht in de tussenklasse uit komen met nog 4 andere honden.
Op het moment dat ik de ring in liep vond een zwarte staffordshire bull terriƫr het nodig om mij nog even aan te vliegen.. Ik schrok mijn het lazerus..Pfff..
En dan vinden ze het gek dat wij grote honden dat op een gegeven moment zat zijn..

Gelukkig heb ik mijn keuring nog normaal kunnen doen ondanks de schrik..
Na de keuring van mij vond ik het nodig even de keurmeester te bedanken voor zijn tijd met een pauchan begroeting. Daarna was een man die foto's aan het nemen was ook nog even aan de beurt die moest ik ook nog even begroeten..op mijn manier natuurlijk..en hand gelijk de lachers op mijn poot.
Na de keuring van alle honden in mijn klasse werden de plaatste verdeeld..en ik werd 1 met een uitmuntend

Nadat alle reuen gekeurd waren moest ik nog een keer de ring in voor het lopen voor beste reu en kampioenspunt. Hierbij behaalde ik de 2de plaats en kreeg de reserve kampioenspunt.
De keurmeester zei dat ik vandaag van de reuen het mooiste liep.
ik goed in elkaar zit
en de verhoudingen ook prima waren . 
verder mocht ik nog meer body krijgen de voeten wat vaster..maar dat kwam vanzelf zei hij want ik was nog jong.
Hij vond mij een mooi hondje..

 Mijn vrouwtje was weer trots.
Daarna werd het wachten tot we weg mochten. En we hebben een super leuke " beker" gehad...



En nu ben ik moe en ga lekker slapen..
Lebber van Pauchan

3 opmerkingen:

Fellow zei

Top broer!! En inderdaad wat een leuke beker.... een MOLLETJE.... daar lopen er hier ook twee van rond :))
Grote knuffel,
Fellow

bruno zei

Kei goed gedaan Broer en wat een schattig molletje heb je gekregen.
xx Bruno

Fedor zei

Hey broer

Ondanks de schrik aan het begin heb je het wel weer supergoed gedaan zeg!! Ben weer trots op je!

Dikke lebber Fedor