zondag 15 mei 2011

BOB IN GOES

vandaag zijn we naar de show in Goes geweest.
En daar hebben Dalton en ik pauchan het uitstekend gedaan.
Bolke was ook mee om aan te moedigen
En ik pauchan mocht als eerst
na lange wacht uurtjes

behaalde 1 uitmuntend ondanks dat het vrouwtje aan het dagdromen was
Dit is mijn rapport

hamonisch goed gebouwde reu met goed hoofd
goed schaar gebit
iets lage ooraanzet
goede nek topline en hoekingen
goed masker, piment, kleur en vacht
vrije bewegingen
goede gelijkmatige bewegingen met goede drive
goed temprament
1U

Daarna gingen we Dalton suporten

Ook hij deed het geweldig

hij werd 2 met een uitmuntend

Dit is zijn rapport

harmonisch goed gebouwde reu
goed hoofd oren iets naar achteren
goed schaar gebit
goede vacht en pigment
goede nek, topline en hoekingen
in beweging achter iets nauw
gang mag wat vaster
aan de voorkant iets uitdraaiende ellebogen
goed temprament
2U

Daarna mocht ik pauchan lopen voor beste reu
en dat won ik en heb nu mijn volgende kampioenspunt gehaald
en ook een punt voor mijn internationale kampioensschap
en daar ik was erg blij mee


Daarna was het even rust pauze want nu mochten de meisjes de ring in
Nadat ook alle meiden gekeurd waren mocht ik pauchan weer de ring in om te lopen voor best of breed
dat houd in dat je het beste van het ras ben die dag
Ook dat won ik...nou mijn vrouwtje was echt super blij!!!..Haar eerste en mijn eerst BOB

Dus nu mocht ik de erering in
Ook daar heb ik mijn beste pootje voor gezet maar was wel moe van zo'n lange dag
Maar ik werd daar van alle beste honden van FCI 2 ( rasgroep ) van de show 9de
Ook daar maakte ik zoals gebruikelijk bij mij een feestje van
En nu zijn we moe en ga lekker pitten..
wat een geweldige dag


Berepoot van Dalton en Pauchan

2 opmerkingen:

Fellow zei

Hey knapperds, dat is weer fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Een grote knuffel van de BOBOB (Broertje Of Best Of Breed) en zijn roedelgenoten.

Fedor zei

Hey broer

Weer gefeliciteerd met deze resultaten zeg! Je blijft ook een uitslover he!

Poot van je broer