dinsdag 26 april 2011

TROTS OP MIJN BROER

Vandaag kreeg ik super goed nieuws van mijn vrouwtje.
Mijn broer Floyd is geslaagd voor zijn zwem diploma.

Ik wist dat hij het kon...
Al was er bij sommige de gedachten dat gaat hij nooit doen.
Zwemmen !!!
En al  ging hij nog niet helemaal met me mee het water in..
de WIL was er wel..
En die heeft er nu voor gezorgd dat hij nu ook het water onvelig kan gaan maken.
Zaterdag heeft hij zijn zwemdiploma officieel gehaald en het blijkt ook op film te staan


Dus broer ben harstikke trost op je en we gaan snel wat baantjes trekken hoor.
En ik weet dat je je baasjes heel blij heb gemaakt broer!!!!!
Nu maar hopen dat ze ook zo blij blijven als je in een lekkere smerige baggersloot lig hihihi
Die zal ik je wel laten zien als ik weer bij je kom spelen

Een bere knuffel van je broer Pauchan

Mama bieke , Oma Jadzia, Zussie Eska en vriend Dalton zijn ook heel trots op je !!!


2 opmerkingen:

bruno zei

gefeliciteerd Broer,dan zal diploma B ook niet lang op zich laten wachten.
gr Broer Bruno

Fedor zei

Ook ik ben trots op mijn broer :-)

Fedor