maandag 7 maart 2011

DE ACHTERVOLGING...OF TOCH NIET!?

Ik ben vanavond lekker gaan wandelen met mijn vrouwtje..
ze had een nieuwe riem gekocht van 5 meter..dan kon ik ook aaan de lijn lekker mijn gangentje gaan tot de lijn op is natuurlijk.
We liepen lekker op het fietspad onder aan de dijk..ik was een beetje ondeugend probeerde telkens uit of de lijn echt niet langer was dan de 5 meter..

En ineens zag ik hem...aan de overkant van de sloot die langs het fietspad ligt. Daar stond ook een hond samen met zijn vrouwtje..nou die kon ik wel aan..was mijn maat ..dus ik maakte me helemaal klaar voor het spelletje..ik springen hij ook..ik stoer staan hij ook..ik snel lopen hij ook..
ondertussen staat mijn vrouwtje te schatteren van de lach op het fiets pad...die spoort ook niet hoor mijn vrouwtje dat doe je toch niet wat moet de buurt wel niet denken ..op een gegeven moment zat ze bijna op het fiets pad en lachen dat ze deed..nou ik had even geen tijd voor mijn vrouwtje hoor..ik had het veelste druk met die hond aan de anderekant van de sloot...

Op een gegeven moment dacht ik ..ik ga heel voorzichtig bij hem kijken..maar wat denk je..deed hij ook.
en toen was ik er klaar mee..een oplossing en dat was vol gas..en daar ging ik..het ging niet zo snel want mijn vrouwtje hing nog aan de lijn..net voordat ze de sloot in gelanceerd werd ..had ze der kracht terug..die was ze ff kwijt met al dat gelach ..

hmmmm..nou was ik er nog niet..mijn vrouwtje deed me aan de korte lijn..
Maar die hond bleef me volgen...
Ineens was hij weg en zijn vrouwtje ook..doordat we aan de andere kant van het fietspad zijn gaan lopen.
Mijn vrouwtje zei dat ik een domme hond was..want ze zei dat het mijn schaduw was waar ik zo idioot tegen deed..

Nou dat kan zij wel zeggen..Maar ga toch kijken of tie er morgen weer is...

Berepoot van pauchan 

3 opmerkingen:

susan zei

Geweldig wat een stunt, nog een mazzel dat het vrouwtje op tijd haar krachten terug had anders was ze misschien niet zo lief meer geweest met haar natte pakkie aan hahahahaha.

Groetjes Susan

Fedor zei

Hahahahahaha volgens mij zie jij ze vliegen broer hahahahaha. Maar het was wel leuk geweest als het vrouwtje haar kracht niet had gevonden hahahahaha. Probeer ik ook nog wel eens bij de baasjes alleen dan met eenden opjagen.

Poot je broer (die ze niet ziet vliegen hahahahahahahaha)

elianne zei

Geweldig verhaal....heb smakelijk zitten lachen