zaterdag 13 februari 2010

BROTHER WALK

Mijn broer Fedor was in de buurt vandaag dus konden we het niet
laten om weer lekker te gaan wandelen in het bos.
Dalton en Eska gingen met mij mee..
Dalton liet zich zo als gewoonlijk weer goed horen..
Mijn broer Fedor vond Dalton ook erg leuk...
maar hij heeft hem niet mee naar huis genomen gelukkig
anders was ik mijn grote vriend kwijt geweest hihihi
De foto's spreken weer voor zich!
wij liggen nu lekker te slapen op de grote sofa natuurlijk hihihih
Pootje van de vermoeide pauchan



Ons baasje heeft wat te vlug getikt ...dus er staan wat spelfouten in..tja blond hè !!!!

1 opmerking:

Fedor zei

Hey broer!!

Ik vond het echt weer supergezellig om met je te spelen!! Enne.......ik wil Dalton wel van je lenen :-)!! Ik vond hem zo leuk en gezellig!!

Dikke poot van een uitgeruste broer!