zondag 31 januari 2010

Wandeling F-nest

Vandaag hadden we afgesproken met  mijn broers Fedor, Fellow en Bruno en hun baasjes natuurlijk voor een gezellige bos wandeling.
We hadden om kwart voor 11 afgesproken en er werd gestart met koffie en gebak want voor sommige broers was het een stukkie rijden.
wij werden verwent met een lekkere kauw-kluif en zo hier en daar ging er ook appeltaart en wat slagroom onder de tafel. En dat vonden wij niet erg.

Daarna was het eindelijk zo ver we gingen lekker wandelen
In het bos aangekomen gingen al snel de lijnen los...en wij dus ook !!!!
We hebben ons prima vermaakt ...en wij kijken uit naar de volgende wandeling..
Na de wandeling zijn de basen nog een lekker hapje gaan eten en wij waren in de tussen tijd ook erg zoet met zijn vieren :-D
Het was superrrr gezellig

POOTJE PAUCHAN

4 opmerkingen:

Fellow zei

Mooie slide show!!!
Die Paul die kan wat. Helemaal top.
Ik ben de volgende keer weer van de partij.

Fellow

Fedor zei

Het was super gezellig vandaag. Heerlijk om weer eens met jullie te spelen!! Alleen je moet volgende keer niet mijn dennenappel af willen pakken :-(

Poot Fedor

Fedor zei

Ik had ook totaal geen zin om wakker te worden. Ook eten had ik vanmorgen niet zo veel zin in. Vooral die brokken...........bleh!! Ga nu ook nog even verder slapen!!

Unknown zei

hoi Pauchan.
ik en mijn baasjes vonden het bere gezellie zondag.
tot snel maar weer.
poot Bruno