donderdag 31 december 2009

SJANS...

Ja dat heb ik weer hoor..
ga ik lekker opstap met mijn baasjes..gezellig naar de kinderboerderij..
wij daar aangekomen..zag ik al leuke vogeltjes om achter aan te willen vliegen..
maar dat mocht niet van mijn baasjes..mag ook niks
ik lekker verder aan de wandel..ben ik ineens in beeld bij een jonge stier..
Nou daar ben je klaar mee..ik kon mijn kont niet keren of hij kwam naar me toen..zelfs toen wij om de boerderij heen liepen kwam hij als een dolle stier naar ons toe gerent..nou ik heb ook een keer sjans..nou mij niet te gezien..veel te groot
verder waren de eendjes, geiten , ezels paardjes etc erg leuk
ik heb me weer kostelijk vermaakt










1 opmerking:

Fedor zei

Tja.......sjans van een stier.......ik moet er ook niet aan denken. Zijn toch wel een beetje eng!

Poot je broer!