zondag 8 november 2009

DALTON ZIJN WEEKEND

we hebben lekker rustig gedaan want zondag was er weer een show...

En dan is het zondag..
vroeg uit bed, hup alles klaar maken en dan weg met chantal...
na een uurtje rijden waren we daar..
na een lekker plekje te hebben gezocht was het alleen nog wachten op onze suporters chantal en remi..om half 1 waren we eindelijk aan de beurt..
en nu werd het spannend want ik had nog 1 U nodig en een eerste plaats nodig voor mijn titel...


het voorbrengen ging best lekker al moest ik af en toe wel ff laten zien dat ik
een echte leo was..hier en daar een feest momentje hahahahaha
Maar dat mocht de pret niet drukken heb mijn best gedaan..
En dat was genoeg..
Ik behaalde mijn laatste U en de eerste plaats
Dus ben nu Nederlands jeugd-kampioen.. en mijn baasje was super trots!!!
Net als chantal en remi..

Maar loop nog niet naast mijn schoen want die draag ik niet hahahahaha
Maar mijn weekend was super en ga nu slapen!!!!
berepoot van DALTON

1 opmerking:

Fedor zei

Gefeliciteerd he!! Onze eerste show en dan gelijk al een kampioen zien :-)!!!!